Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Masque My Day;

Το Masque My Day είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που περιέχει μάσκες ομορφιάς, οι οποίες είναι εύκολες στην εφαρμογή και προσφέρουν λάμψη στη στιγμή! Η φιλοσοφία μας είναι να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, από επώνυμα brands, απόλυτα ασφαλή και ελεγμένα, ανακαλύπτοντας συνεχώς νέες εταιρίες στον τομέα της περιποίησης.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε από το Masque My Day. Αξίζει όμως να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μη χρειάζεται να τα γράφετε ξανά και ξανά σε κάθε παραγγελία σας.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;

Φυσικά! Κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο “Λογαριασμός”, θα μεταβείτε στον Πίνακα Ελέγχου του λογαριασμού που διατηρείτε στο Masque My Day. Από εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, όπως Διευθύνσεις  Αποστολής & Χρέωσης, συνθηματικό καθώς και τα προσωπικά σας στοιχεία.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τί πρέπει να κάνω;

Εαν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης στο Masque My Day, μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο “Λογαριασμός”. Στη σελίδα που θα εμφανιστεί, κάνετε κλικ στο “Χάσατε τον κωδικό σας;”. Έπειτα, θα πρέπει να εισάγετε στο πεδίο που θα εμφανιστεί το όνομα ή το email σας. Στη συνέχεια θα σας αποσταλλεί ένας σύνδεσμος στο email που χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας στο Masque My Day, για να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό.

Έχω αλλεργία σε κάποια συστατικά. Τί μπορώ να κάνω;

Δυστυχώς, μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τις ιδιαιτερότητες και πιθανές αλλεργικές ευαισθησίες κάθε αγοραστή. Αυτό που μπορούμε να σε συμβουλέψουμε είναι:

1) Να διαβάζεις πάντοτε τα συστατικά που αναγράφονται στις συσκευασίες των προϊόντων πριν τη χρήση (ειδικά αν γνωρίζεις ότι έχεις αλλεργία σε συγκεκριμένη ουσία).

2) Αν διαπιστώσεις ότι ένα προϊόν σου δημιουργεί κάποια δερματική ή άλλη αντίδραση (π.χ. κοκκινίλα, κνησμό, σπυράκια) να σταματήσεις άμεσα τη χρήση του και να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό.

Σημείωση:
To Masque My Day δεν παράγει τα προϊόντα και συνεπώς δεν ευθύνεται για τις όποιες ατυχείς παρενέργειες μπορεί να προκύψουν από τη χρήση τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλέψου τους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας μας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Η διαδικασία παραγγελίας στο Masque My Day είναι το ίδιο εύκολη με την αγορά από ένα φυσικό κατάστημα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που βρίσκονται στο αριστερό μενού για να περιορίσετε τα αποτελέσματα ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Μερικά από τα βασικά φίλτρα είναι η Κατηγορία (π.χ. Μαλλιά, Πρόσωπο κ.τ.λ), η Δράση (π.χ. Ενυδάτωση, Μαύροι Κύκλοι κ.τ.λ) και το εύρος της τιμής. Όταν βρείτε το προϊόν που σας αρέσει, πατήστε επάνω του για να μπείτε στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή. Από εκεί, πατήστε στο «Καλάθι» και το είδος θα είναι επιλεγμένο για αγορά. Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας, πηγαίνετε στο Καλάθι (πάνω δεξιά την οθόνη) και πατήστε «Ολοκλήρωση Παραγγελίας» για να ξεκινήσετε την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Πώς μπορώ να αξιολογήσω ένα προϊόν;

Άλλη μια απλή διαδικασία! Απλώς επιλέγετε το προϊόν που επιθυμείτε να αξιολογήσετε και μεταφέρεστε στην σελίδα του. Από εκεί επιλέγετε την καρτέλα “Αξιολογήσεις” και συμπληρώνετε από 0-5 αστέρια καθώς και την περιγραφή της αξιολόγησης. Έπειτα πατάτε το Υποβολή και εμείς θα λάβουμε τα σχόλιά σας.

Πότε μπορώ να αγοράσω από το Masque My Day eshop;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ανοιχτό για σένα ακόμα και όταν εμείς λείπουμε! Μπορείς να περιηγηθείς, να ανακαλύψεις και να αγοράσεις τα προϊόντα που έχουμε διαλέξει ειδικά για όλους εσάς, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο!

www.masquemyday.gr

Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου;

Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

1) Αντικαταβολή κατά την παραλαβή των προϊόντων

2) Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.

3) Πληρωμή μέσω Paypal.

4) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στη σελίδα “Τρόποι Αγοράς και Παραγγελίας” κάνοντας κλικ εδώ

Είναι ασφαλής η διαδικτυακή πληρωμή στο site σας;

Αυτή η Ιστοσελίδα διασφαλίζει ότι τα δεδομένα κρυπτογραφούνται κατά την έξοδό τους από την Ιστοσελίδα. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει τη μετατροπή πληροφοριών σε κώδικα για την αποφυγή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης. Η Ιστοσελίδα ακολουθεί αυτή τη διαδικασία και χρησιμοποιεί ασφαλείς μεθόδους για να διασφαλίσει την προστασία όλων των συναλλαγών με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες. Οι μέθοδοι κρυπτογράφηση, όπως το SSL, χρησιμοποιούνται για την προστασία των δεδομένων των πελατών όταν μεταβαίνετε προς και από αυτήν την Ιστοσελίδα μέσω ασφαλούς διαύλου επικοινωνίας.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για τις αγορές μου από το masquemyday.gr;

Για όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, τα μεταφορικά είναι 3€ εφόσον η αξία της παραγγελίας είναι κάτω από 30€.

Εάν η παραγγελία είναι από 30€, τότε τα μεταφορικά είναι εντελώς δωρεάν.

Ανά πάσα στιγμή να βλέπετε αναλυτικά το ιστορικό των παραγγελιών σας στο e-shop μας καθώς και την κατάσταση της παραγγελίας σας, κάνοντας Σύνδεση στο λογαριασμό σας.

Αν χρειαστείτε βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected] ή στο τηλέφωνο 210-3009776.

Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες του e-shop αποστέλλονται άμεσα. Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν μπορεί να αποσταλεί μέσα σε 2 ημέρες από την ημερομηνία λήψης της, τότε θα λάβετε ενημέρωση από κάποιον εκπρόσωπό μας (τηλεφωνική ή με email) για να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες για το πότε θα παραλάβετε.

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.

Ποιους τρόπους αποστολής προσφέρετε για τις αγορές από το Masque My Day eshop;

Τα προϊόντα που παραγγέλνετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα (εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα) παραδίδονται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες μέσω υπηρεσίας courier, στη διεύθυνση παράδοσης (εντός Ελλάδας) που έχετε δηλώσει.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Τροποποίηση ή και ακύρωση της παραγγελίας σας είναι εφικτή εντός το πολύ μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία παραγγελίας και εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η επεξεργασία / αποστολή της παραγγελίας σας από την εταιρία μας. Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να μας στείλετε e-mail στο [email protected], με θέμα ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Σε κάθε περίπτωση, για όποια αλλαγή επιθυμείτε να γίνει στην παραγγελία σας, θα πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία μας μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 210-3009776.

Γίνονται αποστολές του Masque My Day και εκτός Ελλάδος;

Δυστυχώς προς το παρόν το Masque My Day είναι διαθέσιμο μόνο στην Ελλάδα.

Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείς να παραλάβεις, όπου εσύ επιθυμείς (στο σπίτι ή στο γραφείο) αρκεί να μας δώσεις τη σωστή διεύθυνση όταν συμπληρώνεις τα στοιχεία αποστολής στο λογαριασμό σου.

Απλά να σου υπενθυμίσουμε ότι προς το παρόν, η παραγγελία αποστέλλεται μόνο στην Ελλάδα.

Ποια είναι η πολιτική αλλαγών και επιστροφών σας;

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα προϊόντα να φτάνουν στα χέρια σας σε άριστη κατάσταση. Συνιστούμε τον έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές προϊόντων που επλήγησαν κατά τη μεταφορά.

Επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μόνο με την προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα μας επιστρέψετε όταν το παραλάβουμε πίσω στα γραφεία μας, είναι σφραγισμένο στη συσκευασία του και βρίσκεται στην αρχική, καλή του κατάσταση. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες.

Παρακαλούμε σε περίπτωση επιστροφής να συνοδεύετε τα επιστρεφόμενα είδη με αντίγραφο του τιμολογίου ή της απόδειξης λιανικής. Η αποστολή των επιστρεφομένων ειδών γίνεται, αποκλειστικά εντός 14 ημερών από την ημ/νία παραλαβής, στην ακόλουθη διεύθυνση, με έξοδα αποστολής του πελάτη:

Δημήτριος Παπαδόπουλος
Γράμμου 9, 52100
Καστοριά

Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρία στο [email protected] ή στο τηλέφωνο 210-3009776.

Παρέλαβα την παραγγελία μου από το Masque My Day eshop και έχει έρθει λάθος. Τί μπορώ να κάνω;

Προσπαθούμε πάντα να διασφαλίζουμε άριστη εξυπηρέτηση. Ωστόσο, εάν έχει γίνει κάποιο λάθος στην επεξεργασία της παραγγελίας και έχετε παραλάβει λάθος προϊόντα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα με email στο [email protected] ή στο τηλέφωνο 210-3009776.

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ιστοσελίδα του Masquemyday.gr. Τί μπορώ να κάνω;

Έλεγξε τη σύνδεσή σου στο internet, ή κάνε μερικές ανανεώσεις (refresh) στη σελίδα. Αν και πάλι δεν έχεις πρόσβαση στη σελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, καλύτερα να μας εξηγήσεις το πρόβλημα στο [email protected]

Δε λαμβάνω τα ενημερωτικά emails/newsletters. Τί πρέπει να κάνω;

Μας έχεις δώσει κάποιο email για να σου στέλνουμε τα νέα μας; Αν όχι, μπορείς να γραφτείς είτε από την κεντρική σελίδα (HOME) του Masquemyday.gr, είτε μέσα από το λογαριασμό σου, από την επιλογή NEWSLETTER.

Αν είσαι ήδη εγγεγραμμένη στο newsletter μας και δεν το λαμβάνεις, τότε έλεγξε τις ρυθμίσεις του email σου μήπως πρέπει να δηλώσεις ότι το [email protected] είναι ασφαλές email και όχι spam. Δες το φάκελο «spam» μήπως και βρίσκονται εκεί τα newsletter μας και δήλωσε ότι δεν είναι spam.